Bodrum

Letni, przewiewny sweterek, którego można ot tak narzucić na siebiej est potrzebny każdej z nas. Ten jest wykonany z 3 motków Bodruma (i kawałeczka) w przepięknym kolorze brudnej mięty. Włóczka ma surowy wygląd, można się dopatrzeć beżowo-brązowych włosków, które sypią się niemiłosiernie podczas dziergania ;) Mimo to warto. Sweterek nie gryzie, po praniu ma zrobić się jeszcze delikatniejszy. Nie narzekam. Dla ładnego udziergu jestem w stanie wytrzymać gryzienie, moja modelka również, ale tym razem na szczęście nie ma takiej potrzeby.
No i po dwóch tygodniach czekania nareszcie zaświeciło słońce, więc można było zrobić zdjęcia :D


Light summer sweater, which can be just flung on, that's all. This one is made of dirty-mint-coloured linen. The yarn has a raw look, is covered in delicate brown and beige hairs. But, to my surprise, it's still quite soft.
Aaand, after two weeks of rainy weather, the Sun had eventually broken through the clouds, so I could make photos :)






















14 komentarzy:

  1. Świetny i jaki praktyczny.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Rzeczywiście, można go włożyć do wszystkiego.

      Usuń
  2. Rewelacyjny sweterek :-) Bardzo mi się podoba... sama nie miałabym nic przeciwko posiadaniu podobnego... ;-)
    Modelka cudowna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszedł ten sweterek. Ja sama też zakupiłam bodruma, robiłam już do niego jedno podejście, ale wszystko sprułam teraz leży w pudle i nabiera mocy urzędowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja, a właściwie moja córka, jest z niego bardzo zadowolona. Po prostu uwielbiamy takie 'surowe' włóczki :)

      Usuń
  4. Prześliczny, też bym taki chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, taki cieńki i przewiewny, w sam raz na lato i takiego mi właśnie trza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna modelka, śliczny sweterek, na pewno się przyda wiosną i latem i jesienią. Włąśnie koleżanka zakupiła Bodruma i już pędzę do niej z zaproszeniem na Twojego bloga!Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam do siebie :) Moja rada z bodrumem - trzeba złapać dobry rozmiar na dobre druty, tj. włóczka jest dość 'stabilna' - nie rozciąga się ani nie kuli (nie wiem jeszcze, jak zachowa się po praniu, mam nadzieję, że pozostanie taka jak teraz) :)

      Usuń
  7. Sweterek jest fajny podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek;- bardzo mi się podoba.
    W takim praktycznym kolorze i fasonie na pewno nie raz się przyda.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właściwie to cały czas jest w użyciu

      Usuń