Teal radiance

Udzierg, który czekał na sfotografowanie długi czas. Ale w końcu się doczekał, więc wpadam go pokazać. Tę wiosenno-letnią bluzeczkę wykonałam z bawełny z dodatkiem wiskozy, która nadaje jej delikatny połysk. Dziergania sporo, bo użyłam drutów 2,5 mm. Robiona na prostych drutach w jednym kawałku, dlatego nie ma żadnego szwu na ramionach, zszyta jest tylko po bokach. 
Włóczka jest rewelacyjna - prałam ją w pralce już kilka razy, a bluzka nie odkształciła się ani trochę, nie zmechaciła i nie straciła koloru - wręcz przeciwnie! Stała się trochę delikatniejsza i bardziej plastyczna. 
Dla akcentu dodałam kieszonkę ze srebrnym wnętrzem, żeby lekko ożywić całość.
Powstały trzy wersje w różnych rozmiarach i kolorach, jedna srebrno-szara, druga kobaltowa. 


This blouse had been waiting for being photographed way too long! But here it is, spring/summer blouse knitted using cotton yarn. It contains also a little bit of viscose, which gives it delicate radiance :) I used 2,5 mm straight needles, knitted in one piece, that's why there's no seam on the shoulder line (only sides).
The yarn is amazing - I machine washed it several times yet the blouse haven't lost its shape or colour, what is more, it became even more soft!
I added also a silver pocket to make it more interesting.
I knitted three versions of this blouse in different colours and sizes: one in shades of grey and silver and the second one in cobalt.












10 komentarzy:

  1. Witam, prześliczna bluzeczka i bardzo ładnie prezentuje się na autorce. Można zapytać, jaka to włóczka i ile moteczków? Pozdrawiam Hanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka to jedna z najbardziej ekonomicznych przędzy z jakich miałam okazję dziergać :P Sonata, zużyłam niecałe 3 motki :)

      Usuń
    2. dziękuję za informację
      Hanna

      Usuń
  2. Prostota zawsze dobrze wygląda, tak właśnie jest z Twoją bluzką, lubię takie.
    Świetnie w niej wyglądasz! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza bluzeczka, prosta i piękna. Ciekawy kolor, a kieszonka to taki "pazurek" i bardzo Ci w bluzeczce do twarzy. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pierwsza wersja powstała cała w jednym kolorze i brakowało mi "tego czegoś", więc w swojej dodałam inny kolor na wnętrze kieszonki ;)

      Usuń
  4. Śliczna bluzeczka :-) Piękny kolor i fantastyczny fason. Bardzo podoba mi się dekolt - jest doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń