RÓŻOWE CANDY!

10000 wybiło już jakiś czas temu, ale tak się zbierałam, zbierałam...
Aż w końcu przyszedł czas :) I tak, z wielką przyjemnością mogę ogłosić
.
.
.
RÓŻOWE CANDY!!!

Jest to moje pierwsze, nie mam wprawy w organizowaniu takich zabaw, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz ;)



Zasady: brak zasad :)

Nie chcę nikogo przymuszać do reklamowania mnie czy obserwowania. Akt dobrej woli. Zgłosić może się każdy, wystarczy wyrazić chęć udziału w komentarzu pod tym postem.

Do wygrania duży zestaw różowych (jak przystało na blondynkę) włóczek :)

Zgłaszamy się do piątku, 25. lipca, a 27. w niedzielę ogłoszę zwycięzcę.

Jeśli masz ochotę, powiedz o candy na swoim blogu, facebooku lub zaobserwuj mnie, ale, podkreślam jeszcze raz, tylko jeśli masz na to ochotę :)

Życzę wszystkim dobrej zabawy i udanych wakacji :D

Powodzenia!

65 komentarzy:

  1. Chetnie sprobuje szczescia w rozowym losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super może i mnie się poszczęści w losowaniu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wita Doroto
    z wielką przyjemnością dołączę do twej zabawy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Włączam się z różową radością do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chętnie przyjmę tę moc różu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty:) Moje gratulacje z chęcią się zapisuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ! Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem chętna do udziału w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam córkę, więc różowy się u mnie nie zmarnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się na te róże piszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak miło ,że się tu znalazłam:) i z chęcią się zapisuje:)pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielką przyjemnością zapisuję na candy:) Taki zapas wykorzystałabym bardzo szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Różowy to piękny kolor:) Z wielką przyjemnością i nadzieją na szczęśliwy los zapisuję się na candy:) pozdrawiam serdecznie.



    OdpowiedzUsuń
  15. suuuper candy, z przyjemnością wezmę w nim udział

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszę się. Miło, że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią się zgłaszam, kolor różowy uwielbiam, chętnie "przygarnę" różowe włóczki, a banerek na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne różowe włóczki, zgłaszam chętnie swój udział i zabieram banerek do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co ja widzę takie cukieraski nie mogę przejść obojętnie oczywiście ustawiam się w kolejce:)
    Baner zamieściłam u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/





    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie mamy te wakacje, że trzeba sobie życie uprzyjemniać! Różowe landrynki się super nadają! ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Z radością przyłączę się do zabawy:) Pozdrawiam cieplutko!!:) ..i biegnę instalować banerek u siebie:)
    Zapraszam również do siebie na małe rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się z ogromnym apetytem na te różowości pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam się i zapisuję po te cudowności, pozdrawiam Kasia
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zdecydowanie się zgłaszam... bo to zabawne - niedawno robiłam swoje pierwsze candy i też miało nazwę PINK ;D
    baner wstawiony na jej-ert-terapia.blogspot.com lubię takie banery na stronach, bo można poznać ciekawe blogi i osoby
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się do zabawy. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również się zgaszam i banerek z chęcią tutaj zamieszczam :)
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne różowe candy. Bannerek już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba mój komentarz zaginął. Napisałam, że wspaniałe candy a jako, że akurat 25 lipca są moje urodziny byłabym szczęśliwa gdybym została wylosowana i otrzymała tak cudny prezent;))) no cóż pomarzyć można...ale zapisuję się z przyjemnością do zabawy. Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/ pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomimo, że zasady nie wymagają banerek wisi i u mnie:) a na twoje candy bardzo chętnie się zapisuję:).

    OdpowiedzUsuń
  30. Różowy kolor to mój najulubieńszy od lat dzieciństwa :-) , także ochoczo staję w kolejce i mocno zaciskam kciuki :-) !

    Zapraszam też do siebie ..:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. dorota obserwuję cię jako Dorota_bz, do dziś czasem zaglądałam z ciekawości:)
    Chetnie ustawiam się w kolejce po włóczki

    OdpowiedzUsuń
  32. Stanę sobie na samym dole z cistem marchewkowym cobym dożyła do losowania poczęstuję wszystkich chętnie po małym kawałku :) Polubiłam nie z przymusu :) Ładne rzeczy tworzysz . W czasie oczekiwania na losowanie pozwolisz ,że troszkę poszperam w twoich postach ciekawośc mnie zżera co tam u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Już widzę te wszystkie różowe świnki z włóczki... Nie mogę opuścić takiej zabawy więc się zapisuję.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja jako blondynka też bardzo chętnie się zgłaszam :)
    Będzie mi miło obserwować Twój blog a banerek już jest :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się! mam różowe okulary więc i różowa podusia by się przydała ;)
    pozdrawiam serdecznie i różowo :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  36. ileż różowości :) ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością zgłaszam się po takie cukierasy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się chętnie zgłaszam, bo cukieraski cudne i do tego różowe co bardzo lubię bo też jestem blondynką choć nieco pomalowaną ciemniej. Fajnie tu u Ciebie więc chętnie zostanę obserwatorem i będę często zaglądać:)) Zapraszam do siebie może też Ci się spodoba:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie wezmę udział :) Będzie w mojej rodzinie mały dzidziuś (możliwe że dziewczynka) i ucieszy się z różowego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Również ja włączam się do zabawy. Moja córeczka uwielbia róż, więc już widzę jak zaczyna wymyślać co mam jej z tego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  41. no to z racji również blond włosów i zamiłowania do różowego zgłaszam chęć wzięcia udziału w zabawie. Banerek u mnie na blogu :) pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam,
    również zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Różowy idealnie pasuje dla mojej córci :)
    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem tu po raz pierwszy, ale już mi się podoba :))
    Chętnie wezmę udział w zabawie. Ostatnio wciąż dziergam w szarościach, więc z przyjemnością przygarnęłabym troszkę różu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. moja przygoda z szydełkiem dopiero raczkuje ale taki zastrzyk różu może popchną by ją do przodu :) z chęcią się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję cię do kolejki ;) ponieważ gdy bym wygrała moteczki byłby to fajowy przerywnik od wyplatania z gazet ;) ahhh po szydełkowałabym sobie jeszcze z tak pieknego kolorku ;) Banerek z chęcią wklejam w siebie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Przyłączam się do zabawy. Już mam wizję różowego kocyka. Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Blondynką nie jestem, ale różowy kolor jest w porządku, więc z chęcią się zgłaszam do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja również ustawiam się w kolejce ;) Banerek już na blogu: joannahandmade2.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. z wielką ochotą zgłaszam się do zabawy - włóczki w cudnych kolorach, ostatnio zaczynam mieć słabość do różowego (może dlatego, że też jestem blondynką? ;)). Z chęcią również dołączam do Twoich obserwatorów i wklejam banerek u siebie na blogu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. i ja chętnie ustawiam się w kolejce, gorąco pozdrawiam, a i zapraszam do mojej zabawy ; )

    OdpowiedzUsuń
  52. dam sobie szansę, info na bocznym pasku , pisemnie

    OdpowiedzUsuń
  53. Włóczki wyglądają bardzo zachęcająco, co prawda ja nie potrafię z nich wyczarować nic, ale jeśli zostałabym ich mową właścicielką, poprosiłabym moją mamę, która bardzo lubi na drutach robić, co by wyczarowała coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja się przyłączę do zabawy z wielką ochotą! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na moje pierwsze urodzinowe Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, dopisuję się do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Coś mnie ciągnie do tych różowości. :))
    Zgłasza się naturalna blondynka ;P

    Pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  57. O matko tyle różu, że aż mi się oczy zalśniły :)
    Z miłą chęcią staję w kolejkę, a tobie życzę kolejnych 10 000 wejść i jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  58. piękności! chcę spróbować je wygrać!
    umieściłam banerek żeby była lepsza zabawa
    !

    OdpowiedzUsuń
  59. Moze ja sie tez ustawie w kolejke :) Zapraszam rowiez do mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  60. kurcze w ostatnim momencie się łapie, ale ponoć ostatni będą pierwszymi :)
    oczami wyobraźni mam przed oczami kocyk dla dziewczynki z mnóstwem kwiatów - taką łąką bym powiedziała :)
    Z ogromną przyjemnością zapisuję si,ę na Twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Gratuluje tylu odsłon i życzę kolejnych plus czterolistnej koniczyny aby szczęście przyniosła
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja się przyłączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiłam datę :))) Zabawa do 25 a jest 27 :)

      Usuń